сряда, 5 декември 2007 г.

Когато някога ти имаш нужда
Да чуеш птиците над приказна лагуна
Но чувстваш че на себе си си чужда
Ела при мен и аз ще те целуна

Когато някога не виждаш смисъл
А твоите очи са с сълзи пълни
Но всеки е във себе си залисан
Ела при мен и аз ще те прегърна

Когато някога денят ти сив е
И на бездънна пропаст твойта нощ прилича
А ти от малко само обич имаш нужда
Ела при мен и аз ще те обичам

А после, някой ден когато
Погледнеш ти на мен по начин нов
Тогава - просто заключи вратата
А аз? - И за това ще съм готов

Ще си замина някъде далече
Ще те обича вече някой друг
Не ще си спомняш ти за мене вече
И ще забравиш туй,че била си тук

И само някога ще виждаш във съня си
Как някой тихо в твойта стая влиза
Не се сърди - аз просто искам да те видя
Да те целуна, после мълком ще си ида.

А ако някога отново имаш нужда
Да чуеш птиците над приказна лагуна
Но чувстваш че за другите си чужда...
Ела при мен и аз ще те целуна...

Няма коментари: